Урок виробничого навчання

Тема:  Ремонт кузова легкового автомобіля

Мета: навчальна-навчити учнів основним правилам та прийомів виконання робіт з теми «Ремонт гальмівної системи автомобіля.»
        Виховна-виховувати у учнів працелюбність та уважність, бережне ставлення до інструменту та обладнанню.
        Розвиваюча-розвивати вміння в використуванні обладнання, розвивати просторове уявлення, уважність, сприяти розвитку мислення та пам’яті.
Міжпредметні зв яки: матеріалознавство, спецтехнологія.
Повторення пройденого матеріалу:
1.Ремонт баробану.
2.Ремонт робочих цілінлрів
3.Ромонт головного циліндра..
Пояснення нового матеріалу:
1.Ремонт кузова
2.Ремонт капоту
3.Ромонт дверей.
Конспект вступного інструктажу
 Більшість сучасних легкових автомобілів мають без рамну конструкцію. За раму в цьому разі править кузов, який у місцях кріплення двигуна, агрегатів трансмісії і підвісок має спеціальні підсилення.
Кузов складається із сталевого суцільнозварного корпусу, до якого прикріплено капот двигуна, передні й задні крила, двері, кришку багажника, облицювання фар і радіатора, передній і задній буфери, накладку та ін. Усередині кузова розміщено сидіння для водія та пасажирів.
Корпус кузова (рис. 7.2) становить жорстку зварну конструкцію з великої кількості деталей, головними з яких є основа (підлога) 7 з передньою та задньою частинами, боковини 2, що мають прорізи для кріплення дверей, і дах 3, який об'єднує елементи кузова в об'ємну конструкцію. В передній частині корпусу кузова приварено коротку раму 4, яка призначається для кріплення двигуна, радіатора й поперечної балки передньої підвіски.

Основу кузова виконано у вигляді суцвльноштампованої панелі, підсиленої по периметру збірним коробчастим профілем. До передньої частини основи входять щит, панелі й бризковики, до задньої — тільки панелі й бризковики. Боковини кузова також виготовляються штампуванням і зварюються зі стояків, порогів підлоги та інших деталей. Капот закриває зверху відсік двигуна й складається із зовнішньої панелі, що знизу підсилюється внутрішньою панеллю, привареною по периметру.
Двері кузова, зварені зі штампованих панелей, підвішуються в прорізі боковини корпусу на двох завісах. Кут відчиняння дверей задається обмежувачем, який додатково фіксує їх у максимально відчиненому положенні.

У верхній частині дверей є проріз для вікна. Одна частина вікна — опускне скло 8 (рис. 7.3), а друга — поворотна кватирка 7 (передні двері) або нерухоме скло (задні двері). Опускне скло переміщується в напрямних /4склопідйомником 7, установленим усередині дверей. Привод скло підйомника працює від ручки 2, надітої на вісь із шестірнею 75, зачепленою із зубчастим сектором 5. Сектор передає зусилля через допоміжний важіль 6 на рухому кулісу 11, прикріплену до обойми /Допускного скла. Нижній кінець важеля й спирається на нерухому кулісу 3 і зв'язаний із зубчастим сектором важелем 13. У внутрішній порожнині дверей змонтований замок 12, що має привод від внутрішньої ручки 4 і запобіжник 9.
Домашне завдання:
 Опрацювати тему "Ремонт кузова» параграф 7.1 стр 351 В.Ф.Кіслінов «Будова й єкспуатація автомобіля"




Комментарии