Урок виробничого навчання
Тема: Ремонт
кузова легкового автомобіля
Мета: навчальна-навчити
учнів основним правилам та прийомів виконання робіт з теми «Ремонт гальмівної
системи автомобіля.»
Виховна-виховувати у учнів
працелюбність та уважність, бережне ставлення до інструменту та обладнанню.
Розвиваюча-розвивати вміння в використуванні
обладнання, розвивати просторове уявлення, уважність, сприяти розвитку мислення
та пам’яті.
Міжпредметні
зв яки: матеріалознавство,
спецтехнологія.
Повторення пройденого матеріалу:
1.Ремонт баробану.
2.Ремонт робочих цілінлрів
3.Ромонт головного циліндра..
Пояснення нового матеріалу:
1.Ремонт кузова
2.Ремонт капоту
3.Ромонт дверей.
Конспект вступного інструктажу
Більшість сучасних
легкових автомобілів мають без рамну конструкцію. За раму в цьому разі править
кузов, який у місцях кріплення двигуна, агрегатів трансмісії і підвісок має
спеціальні підсилення.
Кузов складається із
сталевого суцільнозварного корпусу, до якого прикріплено капот двигуна, передні
й задні крила, двері, кришку багажника, облицювання фар і радіатора, передній і
задній буфери, накладку та ін. Усередині кузова розміщено сидіння для водія та
пасажирів.
Корпус
кузова (рис. 7.2) становить жорстку зварну
конструкцію з великої кількості деталей, головними з яких є основа (підлога) 7
з передньою та задньою частинами, боковини 2, що мають прорізи для
кріплення дверей, і дах 3, який об'єднує елементи кузова в об'ємну
конструкцію. В передній частині корпусу кузова приварено коротку раму 4, яка
призначається для кріплення двигуна, радіатора й поперечної балки передньої
підвіски.
Основу
кузова виконано у вигляді суцвльноштампованої
панелі, підсиленої по периметру збірним коробчастим профілем. До передньої
частини основи входять щит, панелі й бризковики, до задньої — тільки панелі й
бризковики. Боковини кузова також виготовляються штампуванням і зварюються зі
стояків, порогів підлоги та інших деталей. Капот закриває зверху
відсік двигуна й складається із зовнішньої панелі, що знизу підсилюється
внутрішньою панеллю, привареною по периметру.
Двері
кузова, зварені зі штампованих панелей, підвішуються
в прорізі боковини корпусу на двох завісах. Кут відчиняння дверей задається
обмежувачем, який додатково фіксує їх у максимально відчиненому положенні.
У верхній частині
дверей є проріз для вікна. Одна частина вікна — опускне скло 8 (рис.
7.3), а друга — поворотна кватирка 7 (передні двері) або нерухоме скло
(задні двері). Опускне скло переміщується в напрямних /4склопідйомником 7,
установленим усередині дверей. Привод скло підйомника працює від ручки 2,
надітої на вісь із шестірнею 75, зачепленою із зубчастим сектором 5. Сектор
передає зусилля через допоміжний важіль 6 на рухому кулісу 11, прикріплену
до обойми /Допускного скла. Нижній кінець важеля й спирається на нерухому
кулісу 3 і зв'язаний із зубчастим сектором важелем 13. У
внутрішній порожнині дверей змонтований замок 12, що має привод від
внутрішньої ручки 4 і запобіжник 9.
Домашне завдання:
Опрацювати тему "Ремонт кузова» параграф
7.1 стр 351 В.Ф.Кіслінов «Будова й єкспуатація автомобіля"
Комментарии
Отправить комментарий